06.03.13

Knoflíkové náušnice

Knoflíků, obzvláště takových jako jsem teď použila na výrobu náušnic, je škoda se zbavovat. Vždycky jsem věděla, že se můžou hodit.  A tak přežily schované u mě pod postelí tak dlouho, než našly, zhruba po 15-ti letech, smysl svého života.

Jak jim tedy vnést novou krev do žil? Návod zde.




























Návod:

1.Potřebujete: Knoflíky s jedním očkem, puzety, lepidlo či moje oblíbená silikonová pistole, nůžky, kleště prostě cokoli čím půjde odstranit očko

2. Odstraňte očko ze spodní strany knoflíku

3. Očko téměř úplně odstraňte (já nechala trochu očka, aby lépe ke středové části přilnul silikon, ale ne zase moc, aby po přilepení střed moc nevykukoval)

3. Vytlačte středovou část knoflíku, vzniklou dírkou provlečte puzetu. Naneste silikon, zatlačte středovou část zpět a přitlačte. Hlídejte přitom, aby byla přilepená rovnoměrně a zároveň, aby tyčinka puzety byla rovně.

4. Nechejte zaschnout.




Tak které se vám líbí více? Levé nebo pravé?

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. horší ale bude sehnat ještě takové knoflíky, toto jsou staré, z nenošených halenek...:/

      Vymazat
  2. vypadají moc pěkně :)
    a odstraň si prosím to ověřování při psaní komentáře, je to hrozná otrava

    OdpovědětVymazat